Lodołamacze, o których się mówi

Lodołamacze, o których się mówi

Konkurs Lodołamacze to dla firm biorących w nim udział szczególna okazja do pozytywnej reklamy i umocnienie dobrego wizerunku zarówno w mediach ogólnopolskich jak i regionalnych.

Zainteresowanie mediów Konkursem Lodołamacze jest coraz większe. Podczas trwania VI edycji ukazało się aż 284 materiałów dotyczących tego wydarzenia. Telewizyjna informowała o Konkursie 34 razy. W audycjach radiowych Lodołamacze pojawiły się 37 razy. Media drukowane donosiły o wydarzeniu w 66 publikacjach, natomiast portale internetowe w 147.

Przekaz, bez wyjątku był bardzo pozytywny i brzmiał: „Konkurs to szczególna idea, a firmy, które biorą w nim udział i zwyciężają warte są szczególnie zauważenia”.

Gdyby uczestnicy Konkursu i laureaci zdecydowali się zapłacić za reklamę to łączna wartość wszystkich publikacji wyniosłaby blisko 800 tys. zł, co świadczy o szczególnej wartości miejsca i czasu, w którym pojawiały się informacje o tym wydarzeniu.

O Konkursie w przeważającej części słychać było w regionach (71%). Reszta materiałów pojawiała się kolejno w mediach ogólnoinformacyjnych (15%), specjalistycznych (8%) oraz ekonomicznych (6%).

Gratulujemy jeszcze raz wszystkim laureatom – to oni w przeszło 45% stanowili treść wszystkich przekazów dotyczących Konkursu.

Cieszy, iż Konkurs ma rangę szczególnego i jedynego na skalę kraju wydarzenia promującego ideę zatrudniania osób niepełnosprawnych i wrażliwość społeczną. Z całą pewności wpisał się już na dobre w coroczne wydarzenia regionalne i ogólnopolskie.

Zdobycie „Lodołamacza” to szczególne wyróżnienie dla firm, które zatrudniają osoby niepełnosprawne. W przyszłym roku będzie kolejna szansa. Polska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych już teraz zaprasza! Zostań Lodołamaczem.

Artykuł przygotowany na podstawie danych przygotowanych przez:
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.



Facebook
LinkedIn
Skip to content