Oferty pracy

Pracodawco
Jeśli chcesz bezpłatnie umieścić ofertę pracy , skontaktuj się z nami .
Ważne, by oferta była skierowana dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Kontakt: uslugi@popon.pl    Tel:509 825 163
Zasięg oferty na całą Polskę!

Formularz zgłoszenia wakatu format PDF

Formularz zgłoszenia wakatu format DOC

 

  

Aby złożyć swoją ofertę należy wejść na stronę www.zus.pl, wybrać: „Menu” –kolejno - „O ZUS” - „Praca w ZUS” - „Aktualne ogłoszenia o pracę” - następnie należy wybrać – jednostkę ZUS w Nowym Sączu (Biuro terenowe w Zakopanym podlega pod oddział w Nowym Sączu). Umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyMałgorzata Jasińska 184498275, rekrutacja.nowysacz@zus.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówzapewnia obsługę płatników składek w ramach e-Składki oraz pozostałych informacji związanych z prowadzeniem działalności oraz ubezpieczonych
Wymagania• wykształcenie średnie, Mile widziane: • wykształcenie wyższe • minimum 1 rok pracy związanej z obsługą klientów
Miejsce pracyBiuro terenowe ZUS w Zakopanym
Czas pracyPełny wymiar czasu pracy

Aby złożyć swoją ofertę należy wejść na stronę www.zus.pl, wybrać: „Menu” –kolejno – „O ZUS” – „Praca w ZUS” – „Aktualne ogłoszenia o pracę” – nas...

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyArsena Hejna 500 577 899; arsena.hejna@tpn.org.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków- - obsługa maszyn kuchennych - - dbałość o czystość we wszystkich pomieszczeniach w kuchni - - uczestnictwo w procesach technologicznych przygotowywania żywności
WymaganiaZnaczny stopień niepełnosprawności bez względu na przyczynę niepełnosprawności bądź umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu choroby psychicznej (02-P) lub z powodu niepełnosprawności intelektualnej (01-U). Mile widziane: Książeczka sanitarno - epidemiologiczna
Miejsce pracyŁódź 93-423, ul. Municypalna 4
Czas pracy0,55
Umowa o pracę
Gdańsk
Opublikowano 3 tygodnie temu
FORMULARZ APLIKACYJNY: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2d6ee61549dd43d2bd8b62dd8e358f67

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówWprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego Teta HR; • Prowadzenie akt osobowych oraz kompleksowej dokumentacji kadrowej; • Współpraca z jednostkami w terenie w zakresie rozliczania i ewidencji czasu pracy; • Obsługa kwestii związanych z ZFŚS oraz benefitami dla pracowników; • Wsparcie dla pracowników i kadry managerskiej w zakresie spraw kadrowych; • Współpraca z działem płac; • Przygotowanie raportów i zestawień; • Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników.
WymaganiaWykształcenie: min. średnie; • Znajomość MS Office (Word, Excel); • Opanowane kompetencje: dokładność, rzetelność, otwartość na potrzeby klienta, dążenie do celu, współpraca, chęć uczenia się.
Miejsce pracyGdańsk, ul. Kołobrzeska 32
Czas pracy7-15/8-16/9-17
EtatPełny

FORMULARZ APLIKACYJNY: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2d6ee61549dd43d2bd8b62dd8e358f67 FacebookLinkedIn

Mazowieckie
Opublikowano 3 tygodnie temu
Co oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • pracę od poniedziałku do piątku w 7:00 – 15:00;
  • przyjazną atmosferę;
  • przejrzyste warunki wynagradzania;
  • dogodną lokalizację;
  • bezpłatny parking;
  • zatrudnienie od zaraz;
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez SFM FILTRY ŁUCZAK Sp. z o.o. z siedzibą w Starej Wsi, zgodnie z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych.

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracybarbarap@sfm.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków• Montaż filtrów powietrza z komponentów. • Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych. • Kontrola jakości wyprodukowanych elementów. • Sprawdzanie zgodności gotowych produktów z zamówieniem. • Pakowanie produktów. • Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Wymagania• Zdolności manualne. • Gotowość do pracy fizycznej. • Umiejętność pracy w grupie i komunikatywność. • Przestrzeganie procedur i przepisów BHP. • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane. • Umiejętność obsługi podstawowych narzędzi produkcyjnych. • Sumienność, zaangażowanie, dokładność.
Miejsce pracyStara Wieś, powiat pruszkowski
Czas pracy7:00 – 15:00

Co oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; pracę od poniedziałku do piątku w 7:00 – 15:00; przyjazną atmosferę; przejrzyste warunk...

link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • Pracę w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Pracę w systemie hybrydowym ( 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu + 24 dni pracy okazjonalnej na rok)
  • Narzędzia pracy (w zależności od stanowiska służbowy laptop, telefon komórkowy),
  • Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków• Opisywaniu i modelowaniu (rysowaniu) procesów biznesowych zgodnie z przyjętą w firmie metodologią (we współpracy z Właścicielem Biznesowym Procesu), • Weryfikacji dokumentacji procesowej pod kątem zgodności z przyjętym standardem i w przypadku odchyleń wprowadzaniu korekty, • Przygotowywaniu szablonów dokumentacji do opisu procesów dla Właściciela Procesu Biznesowego i koordynacji prawidłowego ich uzupełnienia, • Analizie procesów pod kątem marnotrawstwa i propozycji usprawnienia do Architekta Procesów Biznesowych, • Współpracy z koordynatorem automatyzacji, wyszukiwaniu elementów procesowych do zautomatyzowania (w przypadku wprowadzenia automatyzacji aktualizacja procesów), • Organizacji z Architektem Procesów Biznesowych spotkań (warsztatów) z Właścicielami i Ekspertami Procesów w celu wypracowania optymalnego docelowego procesu, • Wsparciu merytorycznym w obszarze standardu dokumentacji procesowej dla Właściciela Biznesowego i Ekspertów Procesowych poprzez wyjaśnianie, omówienie i pomoc w uzupełnieniu dokumentacji procesowej, przyczyniając się do aktualizacji i kompletności procesów w firmie.
Wymagania• Wykształcenia wyższego, kierunek preferowany: Zarządzanie lub Ekonomia, specjalizacja Zarządzanie procesami, Lean Management, • Umiejętności pracy z komputerem oraz znajomość pakietu MS Office, • Dokładności i dobrej organizacji pracy, • Otwartości i chęci uczenia się. • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1, • Mile widziana znajomość notacji BPNM2.0, • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Miejsce pracyPiaseczno ul. Puławska 46

link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ: Pracę w ambitnym  zespo...

Piaseczno
Opublikowano 1 miesiąc temu
link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • Pracę w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Pracę w systemie hybrydowym ( 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu + 24 dni pracy okazjonalnej na rok)
  • Narzędzia pracy (w zależności od stanowiska służbowy laptop, telefon komórkowy),
  • Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków• Realizowaniu strategii oferty Internetowej Auchan poprzez przygotowywanie opisów, parametryzację oraz wyświetlanie produktów na stronach Internetowych Auchan i Partnerów • Bieżącej współpracy z Managerem Oferty Internetowej i dostawcami danych produktowych, • Budowaniu drzewa kategorii w celu prawidłowego i czytelnego wyświetlania produktów na stronach internetowych, • Optymalizacji treść opisów produktowych wzbogacając ich karty o informacje pozwalające na lepszą skuteczność sprzedażową produktów, • Przygotowywaniu raportów.
Wymagania• Doświadczenia na podobnym stanowisku (będzie to atutem, ale nie jest wymagane), • Umiejętności bardzo dobrej obsługi narzędzi Google Suite (Arkusze, Prezentacje), • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, • Chęci poznawania nowych zagadnień, uczenia się, w szczególności nowych aplikacji, • Elastyczności, otwartości na ciągłą zmianę związaną z dynamicznym rozwojem kanału Internet, • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Miejsce pracyPiaseczno ul. Puławska 46, Centrala

link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ: Pracę w ambitnym  zespo...

Warszawa
Opublikowano 1 miesiąc temu
link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • Pracę w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Pracę w systemie hybrydowym ( 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu + 24 dni pracy okazjonalnej na rok)
  • Narzędzia pracy (w zależności od stanowiska służbowy laptop, telefon komórkowy),
  • Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Oddział FAZONul. Hetmańska 38 Bydgoszcz BYDGOSZCZ@fazon.pl, tel. 52 348 63 19, 52 348 63 83
Zakres obowiązków• Obsłudze spraw i zapytań Klientów w tym skarg i reklamacji, • Dbaniu o wysokie standardy obsługi Klienta i terminową realizację zgłoszeń, • Współpracy z pracownikami innych działów.
Wymagania• Doświadczenia w obsłudze Klienta, • Wykształcenia minimum średniego, • Umiejętności pracy z komputerem oraz znajomości pakietu MS Office, • Dokładności i dobrej organizacji pracy, • Otwartości i chęci uczenia się, • Mile widziana znajomość języka angielskiego, • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Miejsce pracyWarszawa ul. Puławska 427

link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ: Pracę w ambitnym  zespo...

Warszawa
Opublikowano 1 miesiąc temu
link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • Pracę w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Pracę w systemie hybrydowym ( 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu + 24 dni pracy okazjonalnej na rok)
  • Narzędzia pracy (w zależności od stanowiska służbowy laptop, telefon komórkowy),
  • Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków• Obsłudze spraw i zapytań Klientów w tym skarg i reklamacji, • Dbaniu o wysokie standardy obsługi klienta i terminową realizacja zgłoszeń, • Raportowaniu i kontroli procesów reklamacyjnych, zapewniając optymalne zakończenie obsługi posprzedażowej, • Udziale w projektach dotyczących rozwoju obsługi posprzedażowej, • Współpracy z pracownikami innych działów, • Przeprowadzaniu szkoleń dla wybranych ekip zgodnie z planem przez co przyczynia się do wzrostu świadomości pracowników, • Udzielaniu wsparcia konsultantom w pierwszej linii Contact Center.
Wymagania• Doświadczenia w posprzedażowej obsłudze Klienta (skargi, reklamacje), • Doświadczenia w obsłudze zgłoszeń e-commerce będzie dodatkowym atutem, • Wykształcenia minimum średniego, • Umiejętności pracy z komputerem oraz znajomość pakietu MS Office, • Dokładności i dobrej organizacji pracy, • Otwartości i chęci uczenia się. • Mile widziana znajomość języka angielskiego, • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Miejsce pracyWarszawa ul. Puławska 427

link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ: Pracę w ambitnym  zespo...

Ogłoszenie dostępne: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace (po wyfiltrowaniu Jednostki ZUS – ZUS Oddział w Koszalinie) zapraszamy do aplikowania przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyJustyna Ignatowicz, justyna.ignatowicz01@zus.pl, 94 348 58 00
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówZapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych.
WymaganiaWymagania konieczne: • wykształcenie średnie • minimum 3 miesięczny staż pracy w obszarze obsługi klientów • podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych • umiejętność obsługi pakietu MS Office • orientacja na klienta • umiejętność rozwiązywania problemów • radzenie sobie w trudnych sytuacjach Mile widziane: • minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów • doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami
Miejsce pracyOddział ZUS Koszalin, ul. Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin
Czas pracypełny
EtatUmowa na czas określony zawarta w celu zastępstwa nieobecnego pracownika (przewidywany termin nieobecności 12.2025 r.)

Ogłoszenie dostępne: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace (po wyfiltrowaniu Jednostki ZUS – ZUS Oddział w Koszalinie) zapraszamy do aplikowania przez formularz aplika...

na czas określony, o pracę na zastępstwo
Koszalin
Opublikowano 1 miesiąc temu
Ogłoszenie dostępne: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace (po wyfiltrowaniu Jednostki ZUS – ZUS Oddział w Koszalinie) zapraszamy do aplikowania przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyJustyna Ignatowicz, justyna.ignatowicz01@zus.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówZapewnia opracowanie decyzji i korespondencji w sprawach emerytur pomostowych i kapitału początkowego dla potrzeb ustalenia emerytury pomostowej.
Wymagania• wykształcenie średnie • podstawowa znajomość ustawy o emeryturach pomostowych • podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy • umiejętność obsługi pakietu MS Office • orientacja na klienta • radzenie sobie w trudnych sytuacjach Mile widziane:• wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne) • minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno - rentowych
Miejsce pracyOddział ZUS Koszalin, ul. Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin
Czas pracypełny
EtatPoszukujemy 2 pracowników na umowę na czas określony zawartą w celu zastępstwa nieobecnych pracowników przewidywany termin nieobecności 10.2025 r. i 12.2025 r.

Ogłoszenie dostępne: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace (po wyfiltrowaniu Jednostki ZUS – ZUS Oddział w Koszalinie) zapraszamy do aplikowania przez formularz aplika...

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyBARBARA PITER 723-727-228
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówmontaż filtrów zgodnie z instrukcją i określonym zleceniem; • przygotowywanie półfabrykatów do montażu; • ostateczna obróbka filtrów; • kontrola jakości; • porządkowanie odpadów poprodukcyjnych;
Wymagania• zdolność do wykonywania pracy w pozycji stojącej przez 8 h; • sprawność manualna; Mile widziane:• doświadczenie w wykonywaniu prac montażowych; • zaangażowanie i motywacja do pracy; • solidność, uczciwość, dyspozycyjność; • chęć podjęcia stałej pracy;
Miejsce pracy05-830 Stara Wieś k. Nadarzyna
EtatCały etat
Umowa o pracę
Małopolskie
Opublikowano 2 miesiące temu

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyKATARZYNA DOMINIK 531558032, K.DOMINIK@SELKEA.PL
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówPRZYGOTOWANIE WYPEŁNIACZY DO PACZEK SKŁADANIE KARTONÓW NA PRZESYŁKI PROSTE PRACE MAGAZYNOWE
WymaganiaLEKKI STOPIEŃ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Miejsce pracySELKEA SP. Z O.O. SP. K, UL. RADZIWIŁŁÓW 136, 32-084 ALEKSANDROWICE
EtatPEŁNY ETAT
Aby złożyć swoją ofertę należy wejść na stronę www.zus.pl, wybrać: „Menu” –kolejno - „O ZUS” - „Praca w ZUS” - „Aktualne ogłoszenia o pracę” - następnie należy wybrać – jednostkę ZUS w Nowym Sączu (Biuro terenowe w Zakopanym podlega pod oddział w Nowym Sączu).   Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe
  • minimum 1 rok pracy związanej z obsługą klientów

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyMałgorzata Jasińska 184498275, rekrutacja.nowysacz@zus.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówzapewnia obsługę płatników składek w ramach e-Składki oraz pozostałych informacji związanych z prowadzeniem działalności oraz ubezpieczonych.
Wymagania• wykształcenie średnie
Miejsce pracyBiuro terenowe ZUS w Zakopanym
Czas pracyumowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika
EtatPełny wymiar czasu pracy

Aby złożyć swoją ofertę należy wejść na stronę www.zus.pl, wybrać: „Menu” –kolejno – „O ZUS” – „Praca w ZUS” – „Aktualne ogłoszenia o pracę” – nas...

Opublikowano 2 miesiące temu
Santander Global Technology and Operations S.L. Oddział w Polsce to ponad 1400 pracowników w Gdyni i we Wrocławiu. Jesteśmy częścią grupy kapitałowej banku Santander, będącego jednym z największych banków na świecie. Założony w 2008 roku oddział w Polsce realizuje wyspecjalizowane procesy operacyjne dla banków grupy Santander z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych i Polski, zapewniając ciągłe doskonalenie i optymalizację. Dzięki pracy w tak dużej firmie, każdy z nas może znaleźć dla siebie miejsce, w którym może się rozwijać i uczyć od podstaw, jak funkcjonuje poważna instytucja finansowa oraz zobaczyć, jakie możliwości rozwoju kariery oferuje. Cenimy sobie przyjazną atmosferę oraz możliwość realizowania się w obszarach, które pokrywają się z naszymi pasjami i zainteresowaniami. To oferujemy: • Ciekawą, stabilną pracę w największej w Europie grupie kapitałowej sektora bankowego • Umowę o pracę na pełen etat • Pakiet szkoleń obsługi bankowej, który umożliwia start kariery w sektorze finansowym i szybką ścieżkę awansu: Analityk -> Starszy Analityk • Premie kwartalne • Kurs języka angielskiego Nie oczekujemy doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym Aplikuj: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2b5d59cff5304257b232cebd5cf2fe13

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówObsługa bieżących spraw klientów banku Santander przy użyciu systemu informatycznego - operacje typu back office
WymaganiaSkrupulatność i rzetelność • Predyspozycje do pracy administracyjnej • Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B1 • Swoboda w obsłudze komputera - pakiet Office • Gotowość do szybkiej nauki • Średnie wykształcenie

Santander Global Technology and Operations S.L. Oddział w Polsce to ponad 1400 pracowników w Gdyni i we Wrocławiu. Jesteśmy częścią grupy kapitałowej banku Santander, będącego jednym z najwi...

Opublikowano 2 miesiące temu
Santander Global Technology and Operations S.L. Oddział w Polsce to ponad 1400 pracowników w Gdyni i we Wrocławiu. Jesteśmy częścią grupy kapitałowej banku Santander, będącego jednym z największych banków na świecie. Założony w 2008 roku oddział w Polsce realizuje wyspecjalizowane procesy operacyjne dla banków grupy Santander z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych i Polski, zapewniając ciągłe doskonalenie i optymalizację. Dzięki pracy w tak dużej firmie, każdy z nas może znaleźć dla siebie miejsce, w którym może się rozwijać i uczyć od podstaw, jak funkcjonuje poważna instytucja finansowa oraz zobaczyć, jakie możliwości rozwoju kariery oferuje. Cenimy sobie przyjazną atmosferę oraz możliwość realizowania się w obszarach, które pokrywają się z naszymi pasjami i zainteresowaniami. To oferujemy: • Ciekawą, stabilną pracę w największej w Europie grupie kapitałowej sektora bankowego • Umowę o pracę na pełen etat • Pakiet szkoleń obsługi bankowej, który umożliwia start kariery w sektorze finansowym i szybką ścieżkę awansu: Analityk -> Starszy Analityk • Premie kwartalne • Kurs języka angielskiego Nie oczekujemy doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym Aplikuj: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2b5d59cff5304257b232cebd5cf2fe13

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówObsługa bieżących spraw klientów banku Santander przy użyciu systemu informatycznego - operacje typu back office
WymaganiaSkrupulatność i rzetelność • Predyspozycje do pracy administracyjnej • Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2 • Swoboda w obsłudze komputera - pakiet Office • Gotowość do szybkiej nauki • Średnie wykształcenie

Santander Global Technology and Operations S.L. Oddział w Polsce to ponad 1400 pracowników w Gdyni i we Wrocławiu. Jesteśmy częścią grupy kapitałowej banku Santander, będącego jednym z najwi...

 

Skip to content