Oferty pracy

Pracodawco
Jeśli chcesz bezpłatnie umieścić ofertę pracy , skontaktuj się z nami .
Ważne, by oferta była skierowana dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Kontakt: uslugi@popon.pl    Tel:509 825 163
Zasięg oferty na całą Polskę!

Formularz zgłoszenia wakatu format PDF

Formularz zgłoszenia wakatu format DOC

 

  

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyMarcin Chydziński 605 337 423 kierownik.rekrutacja@solidsecuirty.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków• Ochrona mienia przed kradzieżą • Dbanie o bezpieczeństwo osób i mienia • Obsługa systemu CCTV • Zapobieganie stratom
WymaganiaMin. wykształcenie zawodowe, obsługa komputera, orzecznie o stopniu umiarkowanym. Mile widziane: Doświadczenie na monitoringu
Miejsce pracyWarszawa
EtatPełen etat
Jelcz-Laskowice, Oławska 21 DOLNOŚLĄSKIE
Wrocław, Sielska DOLNOŚLĄSKIE
BYDGOSZCZ, Brzozowa 25 KUJAWSKOPOMORSKIE
Włocławek ul. Jana Pawła 2 KUJAWSKOPOMORSKIE
Włocławek, ul. Pogodna 2 KUJAWSKOPOMORSKIE
Włocławek, Żytnia 66/68 KUJAWSKOPOMORSKIE
Lublin, Langiewicza 16 LUBELSKIE
Łódź, Krakowska ŁÓDZKIE
RAWA MAZOWIECKA, Al.. Konstytucji 3go Maja ŁÓDZKIE
Klaudyn, ul. Krzyżanowskiego 1 MAZOWIECKIE
Łajski, ul. Nowodworska MAZOWIECKIE
Łaskarzew, Warszawska 41 MAZOWIECKIE
Nowe Lipiny, ul. Szosa Jadowska 59A MAZOWIECKIE
Otwock, ul. Kupiecka 2 MAZOWIECKIE
Otwock, ul. Żeromskiego 19 MAZOWIECKIE
Warszawa, Rosoła MAZOWIECKIE
Warszawa, ul. Ordona 5B MAZOWIECKIE
WARSZAWA-STARA MIŁOSNA MAZOWIECKIE
Belsk Duży, Nocznickiego 4 MAZOWIECKIE
Chorzelów PODKARPACKIE
Rymanów Zdrój, ul. Zdrojowa 33 PODKARPACKIE
Rzeszów, Krakowska 20 PODKARPACKIE
Sanok, Feliksa Gieli PODKARPACKIE
Sejny, ul. Konarskiego PODLASKIE
Suwałki, ul. Pileckiego 2 PODLASKIE
Gdańsk, Piotrowska 25 POMORSKIE
Skórcz, ul. Pomorska POMORSKIE
Słupsk, 11 Listopada 4 POMORSKIE
Będzin. Wolności 129 ŚLĄSKIE
Łazy, Kościuszki ŚLĄSKIE
Wilkowice, Mokra 1 ŚLĄSKIE
Bodzentyn ŚWIĘTOKRZYSKIE
Kielce, ul. Generała Jaworskiego ŚWIĘTOKRZYSKIE
Skarżysko Kościelne 10 ŚWIĘTOKRZYSKIE
Świętajno, 49 A WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Poznań, Jastrzębia 4 WIELKOPOLSKIE
Poznań, ul. Czarnieckiego 3 WIELKOPOLSKIE
Bezrzecze, Górna 7A ZACHODNIOPOMORSKIE
KOSZALIN,  Gierczak 3 ZACHODNIOPOMORSKIE
KOSZALIN, Topolowa 5 ZACHODNIOPOMORSKIE
Stargard, Pogodna 19a ZACHODNIOPOMORSKIE
Szczecin, ul. Niemcewicza 26 ZACHODNIOPOMORSKIE
SZCZECINEK, Wiśniowa 7 ZACHODNIOPOMORSKIE

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyAleksandra Obara – Specjalista ds. Rekrutacji - 516 012 597 CV na adres: praca@stokrotka.pl, Dział Rekrutacji: 502 004 314
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków- Obsługa kasy fiskalnej - Stosowanie standardów firmy w zakresie: obsługi klienta, zatowarowania i ekspozycji towaru na Sali sprzedaży, - Sprawdzanie terminów ważności produktów, -Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy,
WymaganiaWykształcenie: min. Podstawowe. Mile widziane: - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, - cierpliwość, dokładność, sumienność
Miejsce pracyCała Polska
Czas pracyDwie zmiany: od 6 do 14, od 14 do 22, Pon – sob + niedziele handlowe
Etatpełny / cześć etatu

Jelcz-Laskowice, Oławska 21 DOLNOŚLĄSKIE Wrocław, Sielska DOLNOŚLĄSKIE BYDGOSZCZ, Brzozowa 25 KUJAWSKOPOMORSKIE Włocławek ul. Jana Pawła 2 KUJAWSKOPOMORSKIE Włocławek, ul. Pogodna 2 KUJAWSK...

Jako Zakład Pracy Chronionej zatrudniamy osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności. Jeśli obecnie szukasz pracy, dołącz do nas! Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik sprzątający, Pracownik porządkowy, Konserwator. Sprzątanie placówek państwowych (Izby Skarbowe) na cały etat, praca od poniedziałku do piątku. Rozpoczęcie pracy w zależności od lokalizacji od godziny 5:30/6:00/7:00/8:00. Miejsce pracy do wybory:
  • ul. Powstańców Śląskich;
  • ul. Ostrowskiego;
  • ul. Sztabowa;
  • ul. Trzebnicka;
  • ul. Inowrocławska;
  • ul. Piłsudskiego;
  • ul. Klimasa;
  • ul. Żmigrodzka.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie;
  • pracę od poniedziałku do piątku;
  • umowę o pracę;
  • wynagrodzenie zawsze na czas wypłacane do 10-tego każdego miesiąca;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • odzież roboczą;
  • pracę w przyjaznym zespole i wsparcie przełożonego w codziennym wykonywaniu czynności.
Osobom z orzeczonym stopniem niepełnosprawności oferujemy dodatkowo:
  • dofinansowanie do leków, dojazdów do pracy, turnusów rehabilitacyjnych i sprzętu rehabilitacyjnego czy okularów;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • indywidualne wsparcie z ramienia współpracującej z nami Fundacji "Aktywizacja Bez Granic".
Więcej informacji pod numerem telefonu: +48 510 013 460

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracy48 510 013 460
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Oddział FAZONul. Hetmańska 38 Bydgoszcz BYDGOSZCZ@fazon.pl, tel. 52 348 63 19, 52 348 63 83
Wymagania• sumienności i dokładności; • kultury osobistej i opanowania; • doświadczenia na podobnym stanowisku; • rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Jako Zakład Pracy Chronionej zatrudniamy osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności. Jeśli obecnie szukasz pracy, dołącz do nas! Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik sprząta...

Oferujemy: · stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę · niezbędne szkolenia · atrakcyjne benefity · przyjazną atmosferę w pracy

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracySylwia Hrycko, 666 526 928 rekrutacja@ipracujzdlanie.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówpomoc przy obsłudze kas samoobsługowych · obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami · utrzymanie czystości w miejscu pracy · dbanie o ekspozycję towarów
Wymaganiaaktualne orzeczenie o niepełnosprawności · wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym · aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia
Miejsce pracyLubsko
Czas pracy1/1

Oferujemy: · stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę · niezbędne szkolenia · atrakcyjne benefity · przyjazną atmosferę w pracy FacebookLinkedIn

Umowa o pracę
Wrocław
Opublikowano 1 miesiąc temu
Jako Zakład Pracy Chronionej zatrudniamy osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności. Jeśli obecnie szukasz pracy, dołącz do nas! Sprzątanie biur, placówek bankowych, pocztowych, zakładów produkcyjnych, hal magazynowych. Lokalizacja i godziny pracy do wyboru:
  • Sienkiewicza, od 6:00 do 10:00 (teren zewnętrzny dla Pana);
  • Sienkiewicza 15:00-21/22:00 (sprzątanie dla Pani);
  • Antoniego Słonimskiego, od 16 do 20
  • Chałubińskiego, od 7:00 do 14:00
  • Hallera, od 10:00 do 16:00
  • Legnicka od 17:00 do 21:00
  • Uniwersytecki od 17:00 do 21:00
  • Robotnicza, od 06:00 do 10:00 (teren zewnętrzny dla Pana);
Oferty pracy na cały etat:
  • Bierutowska, zmiany: 6-14, 13-21;
  • Graniczna, zmiany: 6-14 /14-22;
  • Łowiecka -14;
  • Śląska od 7:00 od 15:00.
Oferty pracy poza Wrocławiem:
  • Siechnice, ul. Kwiatkowskiego, zmiany: 6-14,13-21;
  • Bielany Wrocławskie, ul. Czekoladowa, 6-14, 14-22;
  • Święte il. Innowacji, zmiany: 6-14, 13-21;
  • Wróblowice, Innowacyjna, 13-21;
  • Komorniki ul. Szklana, 6-14.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie od zaraz;
  • umowę o pracę;
  • wynagrodzenie zawsze na czas wypłacane do 10/15-tego każdego miesiąca;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • odzież roboczą;
  • pracę w przyjaznym zespole i wsparcie przełożonego w codziennym wykonywaniu czynności.
  Osobom z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, po okresie próbnym, oferujemy dodatkowo: - dofinansowanie do leków, dojazdów do pracy, turnusów rehabilitacyjnych i sprzętu rehabilitacyjnego czy okularów; - indywidualne wsparcie z ramienia współpracującej z nami Fundacji "Aktywizacja Bez Granic".

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracy+48 510 013 460
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Wymagania• sumienności i dokładności; • kultury osobistej i opanowania; • doświadczenia na podobnym stanowisku; • rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Jako Zakład Pracy Chronionej zatrudniamy osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności. Jeśli obecnie szukasz pracy, dołącz do nas! Sprzątanie biur, placówek bankowych, pocztowych, zakła...

Mile widziane: • znajomość języka angielskiego • czynne prawo jazdy kat. B

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyOliwia Orczyk, 517 465 731, o.orczyk@blott.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówPrzygotowanie profili rekrutacyjnych z klientatni. • Przygotowywanie umów/ aneksów dla klientów. • prowadzenie procesów rekrutacji (selekcja kandydatów, . umawianie spotkań, prowadzenie rozmów rekrutacyjnycpomoc w administracji personalnej) • koordynowanie procesu rozwojowych pracowników i administrowanie procesów szkoleniowych • udział w projektach i wdrażanie działań w obszarze miękkiego HR • wsparcie inicjatyw związanych z employer brandingiem, mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy • Wstawianie ogłoszeń na portalach intemetowyc • Bieżąca obsługa telefoniczna oraz mailowa, • Prowadzenie dokutnentacji, • Tworzenie raportów oraz zestawień dla działu księgowości
Wymaganiabardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych, znajomość języka obcego (mile widziany stopień komunikatywny), • terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, • doświadczenie w zakresie rekrutacji pracowników- min. l rok, • mile widziane doświadczenie w zakresie doradcy kariery, treningów interpersonalnych. • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ZZL, ekonomia, psychologia, socjologia) • kreatywność i energia w działaniu • umiejętność współpracy w zespole • umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Miejsce pracyInowrocław
EtatPełen etat

Mile widziane: • znajomość języka angielskiego • czynne prawo jazdy kat. B FacebookLinkedIn

Pani 16-20 Placówka Bankowa
Pani 06:00-11:00 Placówka Pocztowa
Pani 17-18:30 Placówka Pocztowa
Pani 7-8:30 Placówka Pocztowa
Pani 07:00-11:00 Placówka Pocztowa

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyIryna Anokhina Tel.: 510 013 460, mail: i.anokhina@impel.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówSprzątanie placówki bankowej: odkurzanie, mycie, wynoszenie śmieci
WymaganiaSumienność i dokładność; kultura osobista i opanowanie; doświadczenie na podobnym stanowisku; rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Miejsce pracyWrocław, lokalizacja do wyboru: Krasińskiego, Robotnicza, Bobrza, Horbaczewskiego, Powstańców Śl.
Czas pracyPraca dodatkowa w godzinach 6-11 lub 16-20.

Pani 16-20 Placówka Bankowa Pani 06:00-11:00 Placówka Pocztowa Pani 17-18:30 Placówka Pocztowa Pani 7-8:30 Placówka Pocztowa Pani 07:00-11:00 Placówka Pocztowa FacebookLinkedIn

Aby złożyć swoją ofertę należy wejść na stronę www.zus.pl, wybrać: „Menu” –kolejno - „O ZUS” - „Praca w ZUS” - „Aktualne ogłoszenia o pracę” - następnie należy wybrać – jednostkę ZUS w Nowym Sączu (Biuro terenowe w Zakopanym podlega pod oddział w Nowym Sączu). Umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyMałgorzata Jasińska 184498275, rekrutacja.nowysacz@zus.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówzapewnia obsługę płatników składek w ramach e-Składki oraz pozostałych informacji związanych z prowadzeniem działalności oraz ubezpieczonych
Wymagania• wykształcenie średnie, Mile widziane: • wykształcenie wyższe • minimum 1 rok pracy związanej z obsługą klientów
Miejsce pracyBiuro terenowe ZUS w Zakopanym
Czas pracyPełny wymiar czasu pracy

Aby złożyć swoją ofertę należy wejść na stronę www.zus.pl, wybrać: „Menu” –kolejno – „O ZUS” – „Praca w ZUS” – „Aktualne ogłoszenia o pracę” – nas...

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracyArsena Hejna 500 577 899; arsena.hejna@tpn.org.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków- - obsługa maszyn kuchennych - - dbałość o czystość we wszystkich pomieszczeniach w kuchni - - uczestnictwo w procesach technologicznych przygotowywania żywności
WymaganiaZnaczny stopień niepełnosprawności bez względu na przyczynę niepełnosprawności bądź umiarkowany stopień niepełnosprawności z powodu choroby psychicznej (02-P) lub z powodu niepełnosprawności intelektualnej (01-U). Mile widziane: Książeczka sanitarno - epidemiologiczna
Miejsce pracyŁódź 93-423, ul. Municypalna 4
Czas pracy0,55
Umowa o pracę
Gdańsk
Opublikowano 2 miesiące temu
FORMULARZ APLIKACYJNY: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2d6ee61549dd43d2bd8b62dd8e358f67

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązkówWprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego Teta HR; • Prowadzenie akt osobowych oraz kompleksowej dokumentacji kadrowej; • Współpraca z jednostkami w terenie w zakresie rozliczania i ewidencji czasu pracy; • Obsługa kwestii związanych z ZFŚS oraz benefitami dla pracowników; • Wsparcie dla pracowników i kadry managerskiej w zakresie spraw kadrowych; • Współpraca z działem płac; • Przygotowanie raportów i zestawień; • Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników.
WymaganiaWykształcenie: min. średnie; • Znajomość MS Office (Word, Excel); • Opanowane kompetencje: dokładność, rzetelność, otwartość na potrzeby klienta, dążenie do celu, współpraca, chęć uczenia się.
Miejsce pracyGdańsk, ul. Kołobrzeska 32
Czas pracy7-15/8-16/9-17
EtatPełny

FORMULARZ APLIKACYJNY: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2d6ee61549dd43d2bd8b62dd8e358f67 FacebookLinkedIn

Mazowieckie
Opublikowano 2 miesiące temu
Co oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • pracę od poniedziałku do piątku w 7:00 – 15:00;
  • przyjazną atmosferę;
  • przejrzyste warunki wynagradzania;
  • dogodną lokalizację;
  • bezpłatny parking;
  • zatrudnienie od zaraz;
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez SFM FILTRY ŁUCZAK Sp. z o.o. z siedzibą w Starej Wsi, zgodnie z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i sprawie swobodnego przepływu takich danych.

Cechy oferty pracy

Kontakt w sprawie oferty pracybarbarap@sfm.pl
Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków• Montaż filtrów powietrza z komponentów. • Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych. • Kontrola jakości wyprodukowanych elementów. • Sprawdzanie zgodności gotowych produktów z zamówieniem. • Pakowanie produktów. • Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Wymagania• Zdolności manualne. • Gotowość do pracy fizycznej. • Umiejętność pracy w grupie i komunikatywność. • Przestrzeganie procedur i przepisów BHP. • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane. • Umiejętność obsługi podstawowych narzędzi produkcyjnych. • Sumienność, zaangażowanie, dokładność.
Miejsce pracyStara Wieś, powiat pruszkowski
Czas pracy7:00 – 15:00

Co oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; pracę od poniedziałku do piątku w 7:00 – 15:00; przyjazną atmosferę; przejrzyste warunk...

link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • Pracę w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Pracę w systemie hybrydowym ( 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu + 24 dni pracy okazjonalnej na rok)
  • Narzędzia pracy (w zależności od stanowiska służbowy laptop, telefon komórkowy),
  • Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków• Opisywaniu i modelowaniu (rysowaniu) procesów biznesowych zgodnie z przyjętą w firmie metodologią (we współpracy z Właścicielem Biznesowym Procesu), • Weryfikacji dokumentacji procesowej pod kątem zgodności z przyjętym standardem i w przypadku odchyleń wprowadzaniu korekty, • Przygotowywaniu szablonów dokumentacji do opisu procesów dla Właściciela Procesu Biznesowego i koordynacji prawidłowego ich uzupełnienia, • Analizie procesów pod kątem marnotrawstwa i propozycji usprawnienia do Architekta Procesów Biznesowych, • Współpracy z koordynatorem automatyzacji, wyszukiwaniu elementów procesowych do zautomatyzowania (w przypadku wprowadzenia automatyzacji aktualizacja procesów), • Organizacji z Architektem Procesów Biznesowych spotkań (warsztatów) z Właścicielami i Ekspertami Procesów w celu wypracowania optymalnego docelowego procesu, • Wsparciu merytorycznym w obszarze standardu dokumentacji procesowej dla Właściciela Biznesowego i Ekspertów Procesowych poprzez wyjaśnianie, omówienie i pomoc w uzupełnieniu dokumentacji procesowej, przyczyniając się do aktualizacji i kompletności procesów w firmie.
Wymagania• Wykształcenia wyższego, kierunek preferowany: Zarządzanie lub Ekonomia, specjalizacja Zarządzanie procesami, Lean Management, • Umiejętności pracy z komputerem oraz znajomość pakietu MS Office, • Dokładności i dobrej organizacji pracy, • Otwartości i chęci uczenia się. • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1, • Mile widziana znajomość notacji BPNM2.0, • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Miejsce pracyPiaseczno ul. Puławska 46

link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ: Pracę w ambitnym  zespo...

Piaseczno
Opublikowano 2 miesiące temu
link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • Pracę w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Pracę w systemie hybrydowym ( 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu + 24 dni pracy okazjonalnej na rok)
  • Narzędzia pracy (w zależności od stanowiska służbowy laptop, telefon komórkowy),
  • Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków• Realizowaniu strategii oferty Internetowej Auchan poprzez przygotowywanie opisów, parametryzację oraz wyświetlanie produktów na stronach Internetowych Auchan i Partnerów • Bieżącej współpracy z Managerem Oferty Internetowej i dostawcami danych produktowych, • Budowaniu drzewa kategorii w celu prawidłowego i czytelnego wyświetlania produktów na stronach internetowych, • Optymalizacji treść opisów produktowych wzbogacając ich karty o informacje pozwalające na lepszą skuteczność sprzedażową produktów, • Przygotowywaniu raportów.
Wymagania• Doświadczenia na podobnym stanowisku (będzie to atutem, ale nie jest wymagane), • Umiejętności bardzo dobrej obsługi narzędzi Google Suite (Arkusze, Prezentacje), • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, • Chęci poznawania nowych zagadnień, uczenia się, w szczególności nowych aplikacji, • Elastyczności, otwartości na ciągłą zmianę związaną z dynamicznym rozwojem kanału Internet, • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Miejsce pracyPiaseczno ul. Puławska 46, Centrala

link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ: Pracę w ambitnym  zespo...

Warszawa
Opublikowano 2 miesiące temu
link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • Pracę w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Pracę w systemie hybrydowym ( 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu + 24 dni pracy okazjonalnej na rok)
  • Narzędzia pracy (w zależności od stanowiska służbowy laptop, telefon komórkowy),
  • Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Oddział FAZONul. Hetmańska 38 Bydgoszcz BYDGOSZCZ@fazon.pl, tel. 52 348 63 19, 52 348 63 83
Zakres obowiązków• Obsłudze spraw i zapytań Klientów w tym skarg i reklamacji, • Dbaniu o wysokie standardy obsługi Klienta i terminową realizację zgłoszeń, • Współpracy z pracownikami innych działów.
Wymagania• Doświadczenia w obsłudze Klienta, • Wykształcenia minimum średniego, • Umiejętności pracy z komputerem oraz znajomości pakietu MS Office, • Dokładności i dobrej organizacji pracy, • Otwartości i chęci uczenia się, • Mile widziana znajomość języka angielskiego, • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Miejsce pracyWarszawa ul. Puławska 427

link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ: Pracę w ambitnym  zespo...

Warszawa
Opublikowano 2 miesiące temu
link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ:
  • Pracę w ambitnym  zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosfery,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczenia,
  • Rozwój kompetencji społecznych oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, dostęp do platformy e-learningowej),
  • Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach,
  • Prezent powitalny na dobry początek,
  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka,
  • Pakiet opieki medycznej (Allianz) z szerokim zakresem specjalistów (w tym psychologa) oraz  refundacją kosztów leczenia stomatologicznego,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz),
  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach,zapomogi w trudnych sytuacjach losowych,
  • Program Poleceń Pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto,
  • Akcjonariat Pracowniczy,
  • Wolontariat w godzinach pracy,
  • Parking dla pracowników,
  • Brak dress codu,
  • Pracę w systemie hybrydowym ( 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu + 24 dni pracy okazjonalnej na rok)
  • Narzędzia pracy (w zależności od stanowiska służbowy laptop, telefon komórkowy),
  • Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)​.

Cechy oferty pracy

Preferowana forma kontaktubezpośrednio osoba niepełnosprawna
Zakres obowiązków• Obsłudze spraw i zapytań Klientów w tym skarg i reklamacji, • Dbaniu o wysokie standardy obsługi klienta i terminową realizacja zgłoszeń, • Raportowaniu i kontroli procesów reklamacyjnych, zapewniając optymalne zakończenie obsługi posprzedażowej, • Udziale w projektach dotyczących rozwoju obsługi posprzedażowej, • Współpracy z pracownikami innych działów, • Przeprowadzaniu szkoleń dla wybranych ekip zgodnie z planem przez co przyczynia się do wzrostu świadomości pracowników, • Udzielaniu wsparcia konsultantom w pierwszej linii Contact Center.
Wymagania• Doświadczenia w posprzedażowej obsłudze Klienta (skargi, reklamacje), • Doświadczenia w obsłudze zgłoszeń e-commerce będzie dodatkowym atutem, • Wykształcenia minimum średniego, • Umiejętności pracy z komputerem oraz znajomość pakietu MS Office, • Dokładności i dobrej organizacji pracy, • Otwartości i chęci uczenia się. • Mile widziana znajomość języka angielskiego, • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
Miejsce pracyWarszawa ul. Puławska 427

link do aplikowania dla kandydatów: LINK: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c77aadb4456842aaa23b0a17f54189f7   CO OD NAS DOSTAJESZ: Pracę w ambitnym  zespo...

 

Facebook
LinkedIn
Skip to content