05 lip PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZ. NIEMIECKIM – praca zdalna
Co zyskasz dołączając do nas ?
- 4-tygodniowe szkolenie wprowadzające, za które też Ci płacimy
- Wynagrodzenie podstawowe + premię językową
- Dodatek za pracę z domu •
26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
- Opiekę medyczną LUX MED, ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva,
- pakiet Multisport
- Zniżkę dla pracowników na produkty firmy
- Możliwości kształcenia i rozwoju
Osoby zainteresowane zapraszamy do wysyłania CV na email: krakow@fazon.pl lub do kontaktu pod numerem telefonu 798 – 655 – 993.
Oferta realizowana w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Osób Niepełnosprawnych Plus.
Zapraszamy do aplikowania osoby, które spełniają łącznie poniższe warunki:
– posiadają orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;
– są mieszkańcami województwa małopolskiego;
– są w wieku: kobieta w wieku 18–59 lat, mężczyzna w wieku 18–64 lata;
– POZOSTAJĄ BEZ ZATRUDNIENIA.
Projekt „Katalizator Aktywności Zawodowej Osób Niepełnosprawnych Plus” realizowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach konkursu „Pokonamy bariery”
Cechy oferty pracy
Kontakt w sprawie oferty pracy | krakow@fazon.pl lub do kontaktu pod numerem telefonu 798 - 655 – 993 |
Preferowana forma kontaktu | bezpośrednio osoba niepełnosprawna |
Zakres obowiązków | • Odpowiadanie na pytania od niemieckojęzycznych klientów w sprawach zamówień, produktów oraz płatności |
Wymagania | Biegłej znajomości języka niemieckiego i polskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie • Doświadczenia w obsłudze komputera • Przyjaznego i zorientowanego na klienta sposobu komunikacji w każdej sytuacji • Gotowości do pracy w systemie zmianowym • Posiadania łącza DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s |