Sukces medialny Lodołamaczy na starcie tegorocznej kampanii

Sukces medialny Lodołamaczy na starcie tegorocznej kampanii

Lodołamacze to Konkurs, który od lat cieszy się powodzeniem u pracodawców zatrudniających osoby niepełnosprawne. Otrzymać statuetkę Lodołamacza to prestiż i potwierdzenie sukcesu w zakresie tworzenia odpowiednich warunków pracy dla osób niepełnosprawnych. Już 3 tys. firm, instytucji i organizacji wzięło udział w Konkursie.

Logo lodołamacze

W tym roku w promocję Konkursu zaangażowało się szczególnie dużo znanych przedstawicieli świata artystycznego i sportowego – osób niepełnosprawnych i sprawnych. Wśród nich są: Hanna Banaszak, Paweł i Łukasz Golec , Monika Kuszyńska, Alicja Majewska, Adam Nowak, Natalia Partyka, Rafał Wilk, Jacek Wójcicki, Anna Wyszkoni, Zbigniew Zamachowski. W dziewięciu regionach, w których odbywa się Konkurs patronat nad Konkursem przyjęli wojewodowie, marszałkowie, prezydenci miast. Podobnie jak w latach ubiegłych Patronem Honorowym Konkursu jest Małżonka Prezydenta Pani Anna Komorowska. Już na wstępie Kampanii możemy się pochwalić, bardzo dużym zainteresowaniem mediów.

W ostatnim miesiącu odbyło się konferencje prasowe otwierające regionalne etapy Konkursu. Poniżej prezentujemy Państwu relacje fotograficzne z konferencji prasowych oraz relacje medialne. Zapraszamy do obejrzenia oraz oczywiście udziału w Konkursie!

Formularz zgłoszeniowy prosimy pobrać ze strony www.lodolamacze.info.pl i przesłać do 31 lipca na adreslodolamacze@popon.pl

Pobierz materiał w formacie PDF

Źródło: www.popon.pl



Facebook
LinkedIn
Skip to content