Fundacja Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych FAZON zaprasza na konferencję inaugurującą  Lodołamacze 2024 oraz warsztaty dla osób z niepełnosprawnościami – Wrocław 7 maja 2024 r.

Fundacja Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych FAZON zaprasza na konferencję inaugurującą  Lodołamacze 2024 oraz warsztaty dla osób z niepełnosprawnościami – Wrocław 7 maja 2024 r.

Fundacja Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych FAZON
zaprasza na konferencję inaugurującą  Lodołamacze 2024

Oraz warsztaty dla osób z niepełnosprawnościami
pt. Wiosna według Multisensorycznej przestrzeni Ekoplastycznej


7 maja 2024 r. godz. 1100-1400
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu,

ul. Dobrzyńska 21/23,
sala konferencyjna nr 510 na V piętrze

Warsztaty poprowadzą:

 Anna Kacperkowicz
Jest psycholożką i jest w spektrum autyzmu. Ukończyła pięcioletnie jednolite studia magisterskie z psychologii klinicznej. Na co dzień pracuje w jednej z wrocławskich poradni psychologiczno-pedagogicznych i w przedszkolu specjalnym Publiczne Przedszkole Specjalne „Wesołe Żabki”.

Diagnoza osób w spektrum to jej pasja, a wręcz fiksacja. Na bieżąco dokształca się w zakresie nowinek o spektrum. Uważa, że autyzm jest neurotypem, a nie zbiorem deficytów. Jest naturalnym sposobem funkcjonowania mózgu, ale może on powodować problemy w zakresie codziennego funkcjonowania, jako że osoby neuronietypowe są mniejszością. W tym celu figuruje w klasyfikacji chorób i zaburzeń, aby osoby z autyzmem mogły otrzymywać odpowiednią pomoc.

Na bieżąco podnosi swoje kwalifikacje, zwłaszcza te dotyczące diagnozy. Posługuje się między innymi takimi narzędziami, jak:  Skala Inteligencji WISC-V dla dzieci,  Skala Inteligencji Stanford Binet 5,  Protokół Obserwacji do Zaburzeń ze Spektrum Autyzmu ADOS-2,  Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa,  Profil Psychoedukacyjny PEP-3 PL. Ponadto ukończyła między innymi:  kursy dotyczące określana poziomu rozwoju psychoruchowego dzieci,  studia podyplomowe z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju,  neurosensomotoryczną integrację odruchów oraz terapię neurotaktylną według S. Masgutovej,  studia podyplomowe z obszaru pedagogiki,  SAZ – stosowana analiza zachowania – tylko po to, żeby wiedzieć dlaczego nigdy jej nie użyję w swojej pracy  W zawodzie pracuję od momentu skończenia studiów.

Pracuje głównie z dziećmi i młodzieżą w spektrum, ale też z dziećmi z wadami genetycznymi i porażeniem mózgowym. W jej pracy od zawsze było neuroróżnorodnie.

 

Kinga Gellert
Pedagog specjalny w zakresie pedagogiki resocjalizacyjnej oraz oligofrenopedagogiki, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Pracowała w poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 2 we Wrocławiu, na stanowisku pedagoga.

Specjalizuje się w obszarach:

  • komunikacja alternatywna AAC,
  • strategia dr M. Grycman,
  • Metoda Dobrego Startu – wg. prof M. Bogdanowicz,
  • Multisensoryczna Przestrzeń Ekoplastyczna,
  • Terapia ręki z diagnozą,
  • Nauka czytania,
  • Metoda symultaniczno-sekwencyjna wg. prof. J. Cieszyńskiej,
  • SAZ- stosowana analiza zachowań wg. Centrum Terapii Behawioralnej B.Ignaczewskiej,
  • Trening Umiejętności Społecznych,
  • studia podyplomowe: zarządzanie w oświacie, wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, terapia pedagogiczna, edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
  • diagnosta ados-2,
  • studentka psychologii.


Skip to content